پشتیبانی۲۴ ساعته:

34354844

-۰۲6

درباره ما

فروشگاه اینترنتی آرانکسو از سال 1399 فعالیت خود را آغاز نموده و تلاش تیم آرانکسو رعایت اصول (پشتیبانی،ارسال سریع، قیمت مناسب ) همیشه بوده است.ما همواره در تلاش هستیم تا خدمات رضایت مندی را به مشتریان عزیزمان تقدیم کنیم تا هم خودمان پیشرفت کرده و هم مشتریان وفادار را به خود جذب کنیم از اینکه به ما اعتماد دارید و از فروشگاه ما خرید می کنید بسیار خرسندیم و همواره در تلاشیم که همیشه کیفیت را اولویت کارمان قرار بدهیم تا شما عزیزان رضایت مند باقی بمانید.

سوالات متداول

ما به یک سری از سوالات متدوالی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ داده ایم.

برای خرید از،فروشگاه اینترنتی آرانکسو، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله، برای پیگیری سفارشتون و خرید های بعدی از سایت و دریافت تخفیفات ویژه بهتره حساب کاربری داشته باشید.

چطور میتونم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید. با کلیک کردن روی گزینه ” آدرس ”  و ” جزئیات حساب ”  می توانید اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است لطفا جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره با شماره 02634354844 تماس بگیرید.

چگونه بعد از ثبت نام به حساب کاربری وارد شم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید ، در صفحه باز شده نام کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید .

چطور میتنوم کلمه عبور (رمز ) خود را بازیابی کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید ، در صفحه باز شده نام کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید .یک ایمیل برای شما ارسال شده و از طریق آن می توانید پسورد جدید خود را بسازید.

بابته ارسال کالا هزینه ایی باید پرداخت کنم؟

بله ، هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

آیا ارسال رایگان دارید؟

بله، برای سفارشات 3 میلیون تومان به بالا ارسال رایگان می باشد.

می توانم سفارشم را در محل پرداخت کنم؟

خیر ، پرداخت فقط از طریق سایت آرانکسو صورت می گیرد .

 

چطور می توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

به 2 طریق:

1-پست پیشتاز: تحویل حداکثر 3 الی 5 روز کاری بستگی به شرایط  شرکت پست 

2-ارسال سریع اکسپرس : تحویل 1 الی 2 روز کاری بستگی به شرایط  شرکت پست 

سفارش بصورت اینترنتی پرداخت نمودم وجه از حسابم کسر شده ، اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

 

چطور می توانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما میتوانید توسط تماس با شماره 02634354844، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

چطور در آرانکسو سفارش خود را ثبت کنم؟

بعد از انتخاب ، کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید .در انتها وارد حساب کاربری خود شوید و از بالای صفحه سمت چپ گزینه سبد خرید را زده و روی تسویه حساب کلیک کنید . پس از پر نمودن قسمت جزئیات صورتحساب گزینه روی ثبت سفارش کلیک کنید و حالا پرداخت نمایید.

چطور نظرخود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟

در صفحه هر محصول با کلیک روی گزینه نظرات می توانید ما را از طریق ارسال نظرات خود یاری فرمایید .

چطور آدرس خود را در حساب کاربری خود ثبت کنم؟

پس از ثبت نام در سایت وارد قسمت حساب کاربری من شوید و از طریق گزینه قسمت آدرس ها اقدام به ثبت و یا اصلاح آدرس خود نمایید .

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 مقایسه
0 موارد محصول
حساب کاربری من